Who the hell is Oli Egler!?

LAFORMELA – keeping it FIT AND SLIM

Je první týden v lednu, 10 stupňů a já se vydávám do LAFORMELA na "mini nákupy" za úžasným Antonínem Soukupem. Co víc si přát!?

LAFORMELA jsem si všimla na jedné z MBPFW – na přehlídce jsem se musela podívat do programu a přesvědčit se, že se OPRAVDU jedná o českého návrháře a ne o někoho z “dálného” Západu…

 

 

 

Provedení střihů, materiály, siluety a barvy byly natolik “netradiční” nebo “nečeské” … Byla z nich cítit “subkulturní” esence 80. a 90. let (you know me, that’s MY TIIIME!!) – mladistvě punkové a přitom elegantní a sexy…

Poslední dobou je stále větší tendence komponovat “sporty style” do business stylu, o což se pokouší už spoustu návrhářů s novým provedení tenisek, jako třeba Raf Simons pro Dior (2014), jejichž design dost nápadně obšlehl Jeffrey Campbell i pro “své účely”…

 

 

Vlevo Dior, vpravo JC

 

 

Jako Versace (Versus) a jejich “jumpsuits”, Chanel, kde Karl “vymyslel” skoro opačnou filozofii (krom “sportovní elegance” zde máme i designerské bumerangy, surfy s logem Chanel (což není jen tradiční zakomponování sportovních elementů oděvu do každodenního života, ale naopak zařadit možná až zbytečně předražené luxusní doplňky do sporty-casual rutiny), legíny a úzké džíny, které se po “vyproštění z punkové a ryze sportovní kultury” staly každodenní součástí nejen našeho šatníku, ale často i základní položkou kolekce mnohých high end značek…

Málokdy se však setkám s tím, že značka (natož česká) skoubí “mladistvou” sportovní módu s elegancí a sexappealem tak bravurně, jako právě LAFORMELA. Výběr barev a materiálů, kde jediný “malý detail” dokáže “rozbít vážnost” business casual looku a přetvořit jej na moderní, extravagantní outfit, ve kterém bude žena KAŽDÉ VELIKOSTI a věku vypadat moderně, elegantně a sexy…

 

 

z MBPFW archívu

z MBPFW archívu

z MBPFW archívu

 

 

Antonín Soukup je jeden z těch mála lidí, jehož přístup k módě a spotřebiteli obdivuji… V době, kdy se většina designerů a značek obecně snaží získat klienty ve velkém – přičemž ztácí onen “ekluzivní” vztah s klientem a ono privilegium obětuje prostředníkovi – obchodu/řetězci.. Co však může být lepší, než přijít osobně k designerovi, poslechnout si, jak kolekce vznikala, čím byla insirována, jak se vyráběla… Vyzkoušet si všechny kousky, které jsou vystavené jenom pro vás a nechat si od samotného “stvořitele oné krásy” poradit, který kus dotváří vaši identitu…

Je to něco, s čím se fast fashion řetězce nikdy nesrovnají. Za stejnou cenu, která (mám pocit konkrétně v Zaře) roste každým rokem, si můžete pořídit originální kousek přímo z rukou návrháře, který nejen nikdy nevyjde z módy, ale i díky svému kvalitnímu provedením bude součástí vaší garderóby hodně dlouhou dobu 🙂

 

 

 

Kiss Kiss Bang Bang
OE

share

Napsat komentář

Login with

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *