Who the hell is Oli Egler!?

Koho musíte znát: Linda Rodin

Seznamte se s Lindou RODIN: stylistkou, fotografkou, módní ikonou a nyní i majitelkou vlastní kosmetické značky.

Co je nejdůležitější pro ženu? Znát sama sebe – cítit se pohodlně v tom, co máte na sobě. Když vyjdete na ulici, musíte mít pocit, že jste to vy, a nemít skrytou touhu jít zpátky domů a převléknout se…

 

 

Linda Rodin (čti “Roden”) k sobě byla vždy upřímná – v 35 jí zešedivěly vlasy a nikdy by jí ani nenapadlo s tím něco dělat. Již dávno se vzdala make upu a místo něj volí jen výraznou rtěnku a tím její “krášlení” končí..

Jako 19letá se přestěhovala do Itálie a po krátké kariéře modelky, kterou nebrala ani moc vážně, se rozhodla změnit pozici, a místo toho, aby stála před objektivem si stoupla za něj…
Poté, co jí sestra řekla, že dělá “příšerné fotografie”, ale vybírá si to nejzajímavější oblečení, změnila povolání, a vydala se na cestu návrhářství ve státech.
Nikdy neměla žádný “velký plán” v životě a byla otevřená všem příležitostem, které se jí naskytnou. Díky tomu rychle přijala nabídku od Harper’s Bazaar, kde dlouhou dobu působila jako stylistka. Mezitím pracovala na volné noze pro supermodelky, Hollywoodské hvězdy, zpěvačky a dle její slov pracovala “skoro se všemi známými osobnostmi” (ke kterým patří i Madonna nebo Gwyneth Paltrow) i pro modní giganty jako Victoria’s Secret…

 

 

Její “malá firma” RODIN olio lusso vznikla také skoro náhodou – byť do svých 45 let nepoužívala žádné “beauty” přípravky na obličej a nikdy v životě neměla žádnou plastiku, ani jinou invazivní kosmetickou úpravu, byla vždy fascinována oleji a “vůní darů přírody”. Začala jen tak pro sebe a pro své klienty míchat oleje a tvořit jednotné kusy, které sbírali obrovskou chválu a čím dál více lidí je chtěli vyzkoušet. Iniciativy se chopil až její synovec, který vyrobil speciální lahvičky s jejím logem (původně oleje klientům nosila v čajových hrnečkách, protože vše bylo připravováno v domácích podmínkách a nebylo tedy třeba žádných “fancy” hloupostí).

 

 

 

“S věkem žena poznává sama sebe, máte se víc rády a nemáte potřebu světu něco dokazovat”..

 

 

Po obrovském úspěchu vydala řadu rtěnek, které tvoří neodmyslitelnou část její vizáže – syté a zářivé barvy, jako ty, co nosívala její maminka – která posloužila hlavní inspirací pro její tvorbu. Na otázku, jak vznikl její parfém BIS, který si zamiloval celý svět, odpověděla: “takhle voněla moje maminka – nepamatuji si, jaký parfém používala, ale byla to směs maličkostí, jako pudr, pepř, rtěnka, cigarety, sladká žvýkačka, a to je tak, jak si ji pamatuji…”

 

 

 

Nyní je jí poblázněn celý svět – mladé dívky i zralé ženy chtějí vypadat stejně, jako ona.. Její styl je přitom jednoduchý,a klíčem je “být věrná a upřímná k sobě samé” – znát své tělo, to co vám sluší a co ne. Trendy jsou sice fajn, ale pokud vám nesluší, není potřeba se jich držet…”
Nikdy neinvestovala velké sumy do “fancy” a “luxusních” věcí.. Nikdy neměla potřebu si kupovat drahé kabelky od Prady, protože nechtěla vypadat, jako všichni ostatní. Při jednom ze svých interview dokonce zavzpomínala na Prahu, kterou navštívila při focení katalogu pro Victoria’s Secret. Koupila si tu překrásný folklorní kostým v antiku – blůzu, vestičku a velkou, třívrstvou sukni.:”nemohla jsem to tam nechat, ten kostým byl překrásný a doteď tu blůzu často nosím – dokonce jsem v ní na mnoha fotografiích… miluji originální kusy”.

 

 

 

“Jsem ráda sama – ráda chodím sama na pláž, nebo jen tak po městě… Vždycky jsem byla samotářka a nikdy mi to nevadilo… Byla jsem čtyřikrát zasnoubená, ale nikdy jsem se nechtěla vdát… Nelitují žádných rozhodnutí, nelituji, že jsem s někým byla nebo nebyla… ”

 

 

 

Kiss Kiss Bang Bang
OE

share
  • liborina
    Author: liborina Added 17 Květen, 2018 в 22:38

    Ano, individualita činí osobnost.

    Odpovědět

Napsat komentář

Login with

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *